Tuesday, March 17, 2009

Ali Melaka Kantoi


Peserta WAKENABEB! dari Melaka menunjukkan tanda isyarat bagus kerana berpuas hati terhadap hukuman yang dikenakan ke atas beliau




Ali sudah kantoi dan tidak boleh bertanding jawatan timbalan presiden umno. Nampaknya kempen membersihkan Kem Pak Lah sudah berjalan dengan penuh lancar. Dato' Norza pun tengah bergelut di mahkamah, siapa lagi pro Pak Lah yang akan di hapuskan dari AMNO selepas ini? WAKENABEB!

Khairy pula separuh kantoi, apabila didapati bersalah juga, tetapi hukumannya hanya amaran sekeras angin.

Manakala Khir Toyo terselamat kali ini dari apa-apa pertuduhan politik wang AMNO, tetapi tetap diburu di luar AMNO oleh pertuduhan-pertuduhan rasuah yang dilemparkan kepadanya oleh ADUN-ADUN Pakatan Rakyat Selangor. Janggut siapa yang ingin anda tarik selepas ini? Penyapu mana yang akan anda cari selepas ini?


Mullahkane

2 comments:

  1. KJ DAH DI DAPATI BERSALAH TAPI MASIH DIBENARKAN BERTANDING??!!

    BAGUSLAH

    BAHALOL PUNYA LEMBAGA DISIPLIN TAK RETI BUAT KERJA KE ADA AGENDA LAIN LAGI NI?

    ReplyDelete
  2. Amat lah dikesali dengan apa yang terjadi terhadap pemimpin pemimpin UMNO.Saya sudah hilang kepercayaan terhadap parti ini.

    Tambah pula, perkara ini telah didedahkan kepada umum. Persepsi rakyat dan sokongan terhadap UMNO sudah menurun. Bacalah blog blog yang ada di internet ini. Saya sudah tidak dapat menepis segala tohmahan terhadap parti ini. Kita renungkan PRU 13. Akan jatuh kah BN kerana kerenah UMNO ? Sudah 5 negeri jatuh ditangan pembangkang tetapi pemimpin umno masih leka dengan perebutan jawatan mengunakan wang.

    Bye2 AMENO

    ReplyDelete

About MULLAHKANE

"I am learning to understand rather than immediately judge or to be judged. I cannot blindly follow the crowd and accept their approach. I will not allow myself to indulge in the usual manipulating game of role creation.

Fortunately for me, my self-knowledge has transcended that and I have come to understand that life is best to be lived and not to be conceptualized. I am happy because I am growing daily and I am honestly not knowing where the limit lies. To be certain, every day there can be a revelation or a new discovery. I treasure the memory of the past misfortunes. It has added more to my bank of fortitude.

I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine.If I tell you I'm good, you would probably think I'm boasting, If I tell you I'm no good, You know I'm lying. If you don't want to slip up tomorrow, speak the truth today.

I am not teaching you anything. I just help you to explore yourself. Because what works well with me might not work for you, and vice-versa!"

Mullahkane